4/1

3172

آموزش

آخرین بروزرسانی: سه شنبه 11 آبان 1400

آنچه دوره‌های آموزشی شبکه و زیرساخت افق داده‌ها را از سایر دوره‌های مشابه خود متمایز می‌کند، وجود ویژگی‌هایی مانند انطباق کامل سرفصل‌های هر دوره با منابع اصلی، امکان برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین و از راه دور، بهره‌گیری از لابراتور و امکان پیاده‌سازی پروژه‌ها در ابعاد آزمایشگاهی، امکان برگزاری دوره‌ها در محل سازمان یا شرکت مشتریان و... می‌باشد.

اهمیت و تأکید ویژه افق داده‌ها ایرانیان بر دانش‌محور بودن و آموزش دانش روز شبکه، یکی از مهم‌ترین و غیر قابل تغییرترین تفکرات این شرکت از ابتدای تأسیس تا به امروز بوده است، به همین دلیل، ما همواره کوشیده‌ایم با بهره‌گیری از دانش نیروهای متخصص خود، بر رسالت آموزش و تربیت نسل جدید علاقه‌مندان به حوزه شبکه و زیرساخت جامه‌ی عمل بپوشانیم و در این خصوص از تمام ظرفیت‌های موجود جهت ارتقای سطح کیفی آموزش استفاده نماییم.

دوره‌های آموزش شبکه‌ای که توسط افق داده‌ها ایرانیان برگزار می‌شود کاملاً منطبق بر دوره‌های رسمی هر یک از شرکت‌های بزرگ و معتبر جهان مانند سیسکو، F5، فورتینت، جونیپر، VMware، مایکروسافت و... می‌باشد.

مدرسان هر یک از این دوره‌ها علاوه بر تسلط کامل بر مطالب تئوری به سبب دارا بودن مدارک رسمی و بین‌المللی، از تجربیات بالایی نیز به سبب چندین سال فعالیت موفق در حوزه شبکه و زیرساخت به صورت عملی برخوردارند و بروزترین و کاربردی‌ترین نوع آموزش را به دانشجویان ارائه می‌دهند. استفاده از ظرفیت‌های کار عملی در لابراتوار و امکان پیاده‌سازی و تست کلیه پروژه‌ها به صورت مجازی جهت یادگیری عمیق مفاهیم تئوری تدریس شده و در نهایت پشتیبانی آموزشی و دسترسی به ده‌ها مقاله طبقه‌بندی شده روز دنیای شبکه در سایت شرکت از دیگر نقاط قوت دوره‌های آموزشی افق داده‌ها ایرانیان می‌باشد.

آنچه دوره‌های آموزشی شبکه و زیرساخت افق داده‌ها را از سایر دوره‌های مشابه خود متمایز می‌کند، وجود ویژگی‌هایی مانند انطباق کامل سرفصل‌های هر دوره با منابع اصلی، امکان برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین و از راه دور، بهره‌گیری از لابراتور و امکان پیاده‌سازی پروژه‌ها در ابعاد آزمایشگاهی، امکان برگزاری دوره‌ها در محل سازمان یا شرکت مشتریان و... می‌باشد که در ادامه هر یک از این ویژگی‌ها را به تفکیک توضیح داده و با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

 

آموزش استاندارد و منطبق بر سرفصل‌های اصلی

کلیه دوره‌های آموزشی افق داده‌ها بر اساس سرفصل‌های رسمی برندهای معتبر دنیا و منطبق با آخرین متدهای آموزش شبکه تدریس می‌شوند. به طور مثال؛ چنانچه شما قصد یادگیری دوره‌های آموزشی سیسکو را داشته باشید، این دوره‌ها کاملاً منطبق با سرفصل‌هایی که شرکت Cisco در دوره‌های خود آموزش می‌دهد به شما تدریس می‌شوند. انطباق صد درصدی کورس‌های آموزشی افق داده‌ها با سرفصل‌های اصلی دوره‌های مهم و معتبر دنیا مانند دوره‌های آموزشی سیسکو، F5، فورتینت، جونیپر، VMware، مایکروسافت و... موجب می‌شود که چنانچه شما بخواهید به طور مثال در آزمون‌های سیسکو جهت دریافت مدارکی مانند CCNA یا CCNP شرکت کنید، آموخته‌هایتان از منابع اصلی و حیاتی خود سیسکو و منطبق با آخرین نسخه آن‌ها خواهد بود و احتمال موفقیت شما در این آزمون‌ها و کسب مدارک معتبر بین‌المللی چندین برابر خواهد شد. ما تجربه چندین ساله متخصصان خود را در این زمینه با شما به اشتراک می‌گذاریم و از تدریس مطالب و کورس‌های متفرقه و غیر استاندارد همواره خودداری کرده، چرا که هدف ما تربیت نیروهای متخصصی است که اهدافی مانند آمادگی جهت دریافت مدارک معتبر بین‌المللی، حضور در کنفرانس‌ها و سمینارهای جهانی و فعالیت در بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا را دیگر به مثابه یک رویا نبینند و مصمم و باانگیزه در هر یک از این مسیرها گام بردارند.

در ادامه می‌توانید نقشه راه دوره‌های آموزشی شرکت‌های بزرگ و برندهای معتبری که دوره‌های آموزشی افق داده‌ها دقیقاً بر مبنای آن‌ها تدریس می‌شوند را بررسی کنید:

 

 

امکان آموزش آنلاین و از راه دور

اکثر دوره‌های افق داده‌ها تا پیش از همه‌گیری ویروس کرونا به صورت حضوری و متمرکز برگزار می‌شدند، اما با افزایش محدودیت‌ها و اهمیت ادامه یافتن مسیر آموزشی دوره‌ها، ما نیز بخش آموزش آنلاین را به سایت خود اضافه و امکان شرکت در کلیه دوره‌ها به صورت آنلاین و از راه دور را فراهم کرده‌ایم و در این راه، توجه به کیفیت سمعی و بصری ویدئوهای آموزشی تولید شده و بالا بردن هرچه بیشتر سطح کیفی آن‌ها از موارد مورد توجه افق داده‌هاست. از ویژگی‌های شاخص دوره‌های آنلاین افق داده‌ها، علاوه بر انطباق کامل سرفصل‌های هر دوره با منابع اصلی و معتبر، می‌توان به پشتیبانی در طول برگزاری و پس از اتمام دوره آنلاین اشاره کرد. شما با شرکت در هر یک از دوره‌ها، نه تنها به منابع ویدئویی آن به طور کامل دسترسی خواهید داشت، بلکه می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال مرتبط با دوره و مطالب تدریس شده، آن را در بخش ویژه‌ای که برای درج سوالات شما در نظر گرفته‌ایم مطرح کنید تا مدرس دوره در اولین فرصت به آن‌ها پاسخ داده و رفع اشکال صورت گیرد. همچنین برگزاری وبینارهایی با هدف پرسش و پاسخ و رفع اشکال در طول دوره نیز از دیگر ویژگی‌های دوره‌های آنلاین افق داده‌ها می‌باشد.

 

استفاده از لابراتوار و پیاده‌سازی مجازی پروژه

یکی از مهم‌ترین مواردی که در آموزش شبکه و فهم دقیق مطالب آن می‌تواند به دانشجویان کمک کند، امکان اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌هاییست که در طول هر دوره به صورت تئوری آن‌ها را مطالعه می‌کنند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که جهت اجرای هر یک از این پروژه‌ها به وجود امکاناتی نظیر فضای لازم و تجهیزات شبکه نیاز باشد. بر همین اساس و با توجه به اهمیت بسیار زیاد یادگیری مفاهیم هر یک از دوره‌های شبکه به صورت عملی، ما فضای لابراتوار جهت انجام کلیه آزمایش‌ها و پیاده‌سازی پروژه‌های شبکه را برای دانشجویان عزیز هر دوره فراهم کرده و تجهیزات مورد نیاز جهت آشنایی عملی دانشجویان و اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌ها را نیز فراهم می­نماییم. ترکیب مفاهیم تئوری دوره‌های آموزشی شبکه با اقدامات عملی در فضای لابراتوار یکی از ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد دوره‌های آموزشی افق داده‌هاست که موجب یادگیری هرچه عمیق‌تر و کسب تخصص‌های لازم توسط دانشجویان و مهندسان شبکه می‌شود.

 

امکان برگزاری دوره‌ها در محل سازمان یا شرکت شما

ما در افق داده‌ها هر آنچه جهت برگزاری دوره‌های حضوری یا آنلاین باشد را فراهم کرده‌ایم، از اختصاص دادن فضاهای لازم برای برگزاری کلاس‌ها و امکان پیاده‌سازی پروژه‌ها در لابراتوار گرفته تا ضبط و تهیه ویدئوهای آموزشی با کیفیت از کلیه دوره‌های شبکه مانند دوره‌های Cisco، مایکروسافت، F5، جونیپر، Fortinet و...

حال چنانچه شما تمایل داشته باشید که دوره‌های حضوری در محل شرکت یا سازمان خودتان برگزار شوند، امکان همکاری در این زمینه از سوی افق داده‌ها وجود دارد و مدرسان ما به صورت حضوری در شرکت یا سازمان شما به همکاران و دانشجویان عزیز مطالب و سرفصل‌ها را آموزش خواهند داد. تنها چالش موجود در صورت انتخاب محلی غیر از افق داده‌ها جهت برگزاری دوره‌های آموزشی، ایجاد فضای لابراتوار برای کار عملی و پیاده‌سازی پروژه‌های آموزشی است که در صورت فراهم نبودن چنین شرایطی در شرکت یا سازمان شما، ما این امکان را در لابراتوار افق داده‌ها فراهم خواهیم نمود تا مفاهیم علمی که نیاز به فضای لابراتوار و تست بر روی تجهیزات دارند، در فضای مناسب آموزش داده شوند.

 

استفاده از مدرسان متخصص و مجرب

کلیه مدرسان افق داده‌ها دارای مدارک معتبر بین‌المللی و به اصطلاح Certified هستند و تجربه سال‌ها فعالیت اجرایی در حوزه شبکه و زیرساخت کشور را دارند. پیاده‌سازی و اجرای صدها پروژه موفق در سطح کشور، برگزاری هزاران ساعت دوره‌های آموزشی، ارائه ده‌ها مقاله در زمینه‌های مختلف شبکه، حضور در سمینارها و کنفرانس‌های مختلف داخلی و خارجی و بروز بودن دانش و اطلاعات، دلایل تمایز متخصصان افق داده‌ها در امر آموزش دوره‌های شبکه می‌باشند. از دیگر نقاط تمایز و برتری مدرسان دوره‌های آموزشی افق داده‌ها، علاوه بر انطباق صد درصدی تدریس با سرفصل‌های منابع اصلی هر دوره، می‌توان به سوابق اجرایی آنان اشاره نمود که این امر به شدت در زمینه اجرای پروژه‌ها در فضای لابراتوار به دانشجویان جهت شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و اخذ مدارکی مانند CCNA و CCNP و مواردی از این دست کمک‌کننده خواهد بود.

 

پشتیبانی تیمی و دسترسی به مقالات روز شبکه

همانطور که می‌دانید و بارها به آن اشاره کرده‌ایم، دانش‌محور بودن یکی از ویژگی‌های مهم افق داده‌هاست. این موضوع نه تنها در بهره‌گیری از نیروهای متخصص و امور آموزشی، بلکه در تهیه و تنظیم بروزترین مقالات و مطالب شبکه نیز نمود عملی پیدا کرده و سایت افق داده‌ها را به منبعی منحصر به فرد از مطالب و مقالات روز دنیای شبکه و زیرساخت تبدیل کرده. دسته‌بندی موضوعی، بروز بودن و کاربردی بودن مطالب، ارتباط عمیق مقالات با دوره‌های آموزشی برگزار شده و از همه مهم‌تر اختصاصی بودن بخش عمده‌ای از مقالات که بعضاً حاصل ماه‌ها تحقیق و کسب تجربه توسط متخصصان افق داده‌هاست، از ویژگی‌های بخش بلاگ و مقالات سایت افق داده‌ها می‌باشد. تفاوتی ندارد شما در حال گذراندن چه دوره آموزشی یا به دنبال مطالعه چه موضوعی هستید، ما به سبب تیم‌سازی حرفه‌ای و تخصصی خود در افق داده‌ها تلاش کرده‌ایم با تنوع موضوعی مقالات شبکه اعم از مرکز داده، شبکه تلفنی، شبکه‌های محلی و گسترده، امنیت شبکه، شبکه بیسیم و وجود صدها مطلب و کاتالوگ در خصوص تجهیزات شبکه شما را در یک فضای آنلاین آکادمیک جهت یادگیری هرچه بیشتر مفاهیم مورد علاقه‌تان یاری کنیم.

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved