4/1

409

خلاصه ای از مهمترین مزایای SD-WAN

آخرین بروزرسانی: چهارشنبه 12 مرداد 1401

SD-WAN شرکت سیسکو به کاربران اجازه می‌دهد که اتصالات شبکه گسترده (WAN) خود را از طریق یک داشبورد مدیریت کنند. همچنین این امکان را فراهم می‌کند که کاربران با سرعت، اطمینان و کارایی بیشتری به پلتفرم‌های ابری متصل شوند.

نویسنده: پرناز آزاد
مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

SD-WAN شرکت سیسکو به کاربران اجازه می‌دهد که اتصالات شبکه گسترده (WAN) خود را از طریق یک داشبورد مدیریت کنند. همچنین این امکان را فراهم می‌کند که کاربران با سرعت، اطمینان و کارایی بیشتری به پلتفرم‌های ابری متصل شوند.

اگر با تکنولوژی Cisco SD-WAN آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنیم در ابتدا دو مقاله معرفی و بررسی جامع تکنولوژی Cisco SD-WAN (بخش اول) و سیسکو SD-WAN | بررسی vManage (پنل مدیریتی سیسکو SD-WAN) را مطالعه نمایید.

مزایای سیسکو SD-WAN – معماری ابری

در کنسول SD-WAN vManage شرکت سیسکو می‌توانید فرایند استقرار دروازه‌ی خصوصی مجازی (Virtual Private Gateway) را در محیط‌های IaaS و PaaS به‌صورت خودکار درآورید. SD-WAN onRamp سیسکو، اپلیکیشن‌های شما را به‌طور ایمن به دست مشتریان می‌رساند و مسیر پروتکل امنیت اینترنتی (IPsec) شما را در صورت نیاز تنظیم می‌کند تا ضمن نظارت بر زیرساخت هاست در صورت بروز ناهنجاری، ارائه‌ی خدمات و عملکرد مطمئن را تضمین کند.

SD-WAN onRamp سیسکو امکان اتصال خودکار و پیشرفته به محیط‌های ابری IaaS و PaaS را فراهم می‌‌کند، بدون آنکه نیازی به ورود به دروازه‌های چندمستأجری یا فرایندهای دستی زمان‌بر داشته باشید. SD-WAN سیسکو امکان نظارت آنی بر ترافیک ابری، کنترل روی استقرار و سهولت در مدیریت خودکار را فراهم می‌کند.

به‌علاوه،  SD-WAN onRampسیسکو می‌تواند اپلیکیشن‌های SaaS را که شما و ذینفعان‌تان به‌طور روزمره از آنها استفاده می‌کنید، بهینه‌سازی کند.

با نظارت بر عملکرد ثانویه از طریق داشبورد vManage، SD-WAN onRamp  به‌طور خودکار سریع‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر را برای اپلیکیشن‌های SaaS در اختیار کاربران قرار می‌دهد و صرف‌نظر از مکانی که در آن قرار دارند، امکان هدایت لحظه‌ای را فراهم می‌کند. درصورتی‌که وقفه‌های سرویس در لایه سوم خارج از کنترل باشند، SD-WAN onRamp در صورت لزوم خود را طوری تنظیم می‌کند که وقفه‌ای در امور مربوط به ذینفعان رخ ندهد.

امنیت مناسب در مکان مناسب - ساده‌شده

سیسکو به‌عنوان پیشروترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات شبکه‌ی جهان، استاندارد مسیریابی را تعریف کرده است. سیسکو به‌عنوان بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات امنیت سایبری (Cybersecurity) سازمانی، هزاران مشتری را با ارائه خدمات حفاظتی سراسری (End-to End Protection) تحت پوشش دارد.

با انتخاب SD-WAN سیسکو، امکان مدیریت پلتفرم‌های قابل اطمینان و معتبر را به‌دست می‌آورید و به کمک یک داشبورد واحد، امنیت مناسب را در مکان مناسب برقرار می‌کنید. با چند کلیک در کنسول  vManageسیسکو می‌توانید فوراً از کل شبکه خود محافظت کنید و سطح ریسک را پایین بیاورید. همچنین می‌توانید از سازگاری، تداوم و موفقیت در کسب‌وکارتان مطمئن شوید.

SD-WAN می‌تواند روترهای سیسکوی شما را به کمک فایروال سازمانی هوشمند، سامانه جلوگیری از نفوذ (IPS)، فیلتر نشانی وب (URL) و نظارت مستمر بر سامانه نام دامنه (DNS)، به دستگاه‌های امنیتی پیشرفته و چند لایه تبدیل کند. در نتیجه، کاربران هدف-چه در مرکز داده، شعبه، محوطه دانشگاه یا نقاط راه دور-از خدمات حفاظتی در برابر بسیاری از تهدیدات امنیتی برخوردار می‌شوند. به‌علاوه، SD-WAN سیسکو می‌تواند ترافیک شبکه را به‌طور سراسری بخش‌بندی کند و از کسب‌وکار شما در برابر نفوذ و تهدیدات داخلی محافظت کند.

 

تجربه کاربری قابل پیش‌بینی

شما می‌توانید با استفاده از موتور پیشرفته vAnalytics که از طریق کنسول vManage سیسکو قابل دسترسی است، به توانایی لازم برای تفکیک مسائل در شبکه گسترده دست پیدا کنید. سایر مؤلفه‌های vAnalytics عبارتند از:

  • نظارت سراسری بر اپلیکیشن‌ها و زیرساخت‌ها در فابریک SD-WAN
  • ارائه اطلاعات لحظه‌ای در خصوص همبستگی شکست، الگوبرداری مشتری‌محور و امتیازات مربوط به عملکرد برنامه
  • سناریوهای مشروط برای پیش‌بینی عملکرد
  • تدارک برنامه‌های کاربردی جهت برنامه‌ریزی کمکی، افزایش پهنای باند و گسترش شعبه
  • توصیه‌های هوشمند بر اساس خط مشی‌ها، الگوها و اولویت‌های موجود
  • دسته‌بندی کیفیت خدمات (QoS) اپلیکیشن و تغییر خط‌مشی‌ها برای عملکرد قابل پیش‌بینی

به‌علاوه، SD-WAN vAnalytics شرکت سیسکو به کمک موتور همبستگی-رویداد پیشرفته event-correlation engine، این امکان را فراهم می‌کند که از بین داده‌های خامِ رویدادهای پیچیده میان‌بر بزنید. SD-WAN vAnalytics از تحلیل زمینه‌ای خود برای شناساییِ زمان تبدیل وقفه‌های سرویس به هشدار استفاده می‌کند. این امر نرخ موارد مثبت کاذب و افزایش غیرضروری سطح دسترسی را کاهش داده و این امکان را برای بخش فناوری اطلاعات شما فراهم می‌کند که وقت بیشتری برای تمرکز بر مسائل مهم داشته باشد.

SD-WAN شرکت سیسکو، امکان تحلیل، نظارت و اتوماسیون پیشرفته را برای هر گونه اتصال در کل شبکه فراهم می‌کند، چه اتصال شما مبتنی بر راهگزینی برچسب چندقرارداری (MPLS) باشد و چه اتصالی فراتر از لبه ابری باشد. با SD-WAN سیسکو اطمینان می‌یابید که کاربران از سرعت بهینه و بهترین عملکردِ لازم برای موفقیت برخوردار خواهند بود. همچنین با داشتن SD-WAN از بهره‌وری ارتقاءیافته و تجربه کاربری پیشرفته با دسترسی پایدار و ایمن به اپلیکیشن‌های کسب‌وکار بر روی یک سخت‌افزار مطمئن و معتبر بهره‌مند می‌شوید.

منابع

محتواهای مرتبط

نظرات کاربران:

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved