4/1

220
0

دانلود Cisco Secure Network Analytics Virtual Data Store 7.4.2

آخرین بروزرسانی: یکشنبه 14 آبان 1402

دانلود آخرین نسخه Cisco Secure Network Analytics Virtual Data Store 7.4.2 (سیسکو Stealthwatch) در این محتوا ارائه گردیده است. Data Store یکی از ماژول‌های راهکار Cisco Secure Network Analytics می‌باشد که فرآیند ذخیره‌سازی جریان داده را تسهیل می‌کند و تمام تله‌متری شبکه شما را در یک مکان متمرکز نگه می‌دارد. data storeها می‌تواند یک استراتژی موثر برای سازمان‌هایی با حجم بالای جریان داده باشد.

پارت نامبر فوق لایسنس های پایه را شامل میشود برای جزئیات لایسنس های دیگر اینجا را مطالعه کنید

رایگان

دانلود Cisco Secure Network Analytics Virtual Data Store 7.4.2 ( همان Cisco Stealthwatch)

Cisco Secure Network Analytics Virtual Data Store یکی از پلتفرم‌های تشکیل‌دهنده Cisco Stealthwatch می‌باشد، این پلتفرم برای محیط‌هایی توصیه می‌شود که نیاز به سطوح بالای ظرفیت جذب داده یا زمان‌های نگهداری طولانی‌مدت دارند که از ظرفیت یک یا چند Flow Collector بیشتر است. Data Store Cluster را می‌توان بین Secure Network Analytics Manager و Flow Collectorها اضافه کرد. برای شبکه‌های بزرگ‌تر و گسترده‌تر، یک یا چند Flow Collector، جریان داده‌ها را دریافت می‌کنند، تجزیه و تحلیل انجام می‌دهند و سپس جریان داده‌ها و نتایج آن را مستقیماً به Data Store ارسال می‌کنند. پس از آن داده‌ها به طور مساوی در یک Data Store Cluster، که از حداقل سه گره تشکیل شده است، توزیع می‌شود. Data Store ذخیره‌سازی جریان داده ها را تسهیل می‌کند و تمام تله‌متری شبکه شما را در یک مکان متمرکز نگه می‌دارد، برخلاف اینکه در یک مدل توزیع‌شده در چندین Flow Collector پخش شود. این مدل متمرکز جدید، ظرفیت ذخیره‌سازی، نرخ مصرف جریان (flow rate ingestion) و افزایش انعطاف‌پذیری را در مقایسه با مدل توزیع شده ارائه می‌دهد.

جدول زیر مزایای Cisco Secure Network Analytics Virtual Data Store را نشان می‌دهد.

مزایاتوضیحات

افزایش ظرفیت جذب داده

Increases data ingest capacity

ترکیب data storeها برای ایجاد یک خوشه واحد از گره‌های داده جهت پردازش بیش از 3 میلیون جریان در ثانیه (FPS) می‌تواند به عنوان یک استراتژی موثر برای سازمان‌هایی که با حجم بالایی از جریان داده سروکار دارند، به ویژه در زمینه‌های نظارت بر شبکه یا برنامه‌های پخش داده، مفید باشد. این رویکرد می‌تواند به تسهیل مشکلات پهنای باند جذب کمک کند و یک راه‌حل قابل مقیاس و کارآمد برای مدیریت حجم زیاد داده‌ها فراهم کند.

انعطاف‌پذیری داده در کلاس سازمانی

Enterprise-class data resiliency

داده‌های تله‌متری به صورت اضافی در سراسر گره‌ها ذخیره می‌شوند تا امکان دسترسی یکپارچه به داده‌ها در هنگام خرابی‌ یک گره فراهم شود و به اطمینان در مقابل خرابی‌ها و از دست رفتن داده‌های تله‌متری (سلامت داده) کمک می‌کند. استقرار (اجرا‌ و راه‌اندازی) با دو Data Store یا بیشتر، می‌تواند تا 50٪ از سلامت داده پشتیبانی کند و به کار خود ادامه دهد.

Data Store همچنین از سوئیچ‌های اتصال اضافی پشتیبانی می‌کند تا در طول ارتقای شبکه و قطع‌های برنامه‌ریزی نشده کاملاً فعال بماند.

بسته به پیکربندی و نصب سخت افزار شما.

بهبود قابل توجه کوئری و زمان پاسخگویی گزارش

Significant query and reporting response time improvements 

فروشگاه داده عملکرد کوئری و زمان پاسخگویی گزارش را به شدت بهبود می‌بخشد که حداقل 10 برابر سریع‌تر از مدل‌های دیگر استقرار استاندارد ارائه شده است.همچنین می‌تواند تعداد فزاینده‌ای از کوئری‌های همزمان را، چه از طریق APIها یا از طریق رابط کاربری تحت وب Secure Network Analytics Manager، انجام دهد. این بهبودهای کوئری دستاوردهای قابل توجهی را در بهره‌وری عملیاتی ارائه می‌دهند. از طریق اجرای گزارش‌ها و دریافت سریع‌تر پاسخ‌ها، Data Store به متخصصان فناوری اطلاعات این امکان را می‌دهد تا تهدیدات را سریع‌تر شناسایی کرده و به آن‌ها پاسخ دهند تا روند کار تریاژ (triage)، بررسی و اصلاح را تسریع کنند.

قابلیت مقیاس پذیری ذخیره سازی

Storage scalability

Data Store به سازمان‌هایی با شبکه‌های رو به رشد، انعطاف‌پذیری بیشتری در مورد مقیاس‌پذیری ذخیره‌سازی داده‌ها از طریق امکان افزودن خوشه‌های پایگاه داده اضافی ارائه می‌دهد.

نگهداری طولانی مدت داده‌ها

Long-term data retention

قابلیت‌های ذخیره‌سازی تله‌متری مقیاس‌پذیر و طولانی‌مدت، حفظ جریان طولانی‌مدت داده‌ها را تا 1 تا 2 سال بدون نیاز به اضافه کردن Flow Collector‌های اضافی امکان‌پذیر می‌سازد. این به برآورده کردن الزامات نظارتی و کاهش هزینه‌ها و پیچیدگی‌های مرتبط با خرید و ادغام راه‌حل‌های ذخیره‌سازی شخص ثالث (third-party storage) یا Flow Collectorهای اضافی کمک می‌کند.

شما می‌توانید نسخه Cisco Secure Network Analytics Virtual Data Store 7.4.2 را از این صفحه دانلود کرده و از پلتفرم امنیتی Cisco Stealthwatch به منظور شناسایی و مقابله با تهدیدات دنیای شبکه و تسریع پاسخ‌گویی به حملات و تهدیدات، خود استفاده کنید. جهت دانلود این پلتفرم باید ابتدا عضو سایت شوید.

راه اندازی پلتفرم امنیتی Cisco Secure Network Analytics Virtual Data Store نیاز به لایسنس دارد و میتوانید برای خرید لایسنس این پلتفرم با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع بیشتر از راهکار سیسکو Stealthwatch، شما می‌توانید کاتالوگ Cisco Stealthwatch را از اینجا مشاهده و  مطالعه فرمایید.

دانلودها

منابع

محتواهای مرتبط

نظرات کاربران:

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved