4/1

219
0

دانلود Cisco Secure Network Analytics Virtual Flow Sensor 7.4.2

آخرین بروزرسانی: دوشنبه 29 آبان 1402

دانلود آخرین نسخه Cisco Secure Network Analytics Virtual Flow Sensor 7.4.2 (یا همان سیسکو Stealthwatch) در این محتوا ارائه گردیده است. Flow Sensor یکی از ماژول‌های راهکار Cisco Secure Network Analytics می‌باشد. همچنین در ادامه به بررسی Flow Sensor و مزایای آن به طور مفصل پرداخته شده است.

پارت نامبر فوق لایسنس های پایه را شامل میشود برای جزئیات لایسنس های دیگر اینجا را مطالعه کنید

رایگان

دانلود Cisco Secure Network Analytics Virtual Flow Sensor 7.4.2 (یا همان Cisco Stealthwatch)

Cisco Secure Network Analytics Virtual Flow Sensor یکی از پلتفرم‌های تشکیل‌دهنده Cisco Stealthwatch می‌باشد. Flow Sensor یک جزء اختیاری است و تله‌متری را برای بخش‌هایی از زیرساخت سوئیچینگ و مسیریابی (routing) تولید می‌کند که نمی‌توانند NetFlow را به صورت natively تولید کنند. همچنین قابلیت مشاهده داده‌های لایه Application را فراهم می‌کند. علاوه بر تمام تله‌متری که توسط Secure Network Analytics جمع‌آوری شده، Flow Sensor زمینه امنیتی بیشتری را برای افزایش آنالیزهای امنیتی فراهم می‌کند. و با آمدن نسخه 7.1 Secure Network Analytics Software، همچنین Flow Sensor می‌تواند تله‌متری تجزیه و تحلیل ترافیک رمزگذاری شده پیشرفته ایجاد کند تا بتواند ترافیک رمزگذاری شده را تجزیه و تحلیل کند. مدل‌سازی رفتاری پیشرفته و یادگیری ماشین چندلایه مبتنی بر ابر در این مجموعه داده برای شناسایی تهدیدات پیشرفته و انجام تحقیقات سریع‌تر اعمال می‌شود.

Flow Sensor بر روی یک mirroring port یا تپ شبکه نصب می‌شود و بر اساس ترافیک مشاهده‌شده، تله‌متری تولید می‌کند. حجم تله‌متری تولید شده از شبکه با ظرفیت Flow Sensorهای مستقر شده تعیین می‌شود.ممکن است چند Flow Sensor نصب شود. Flow Sensorها به عنوان تجهیز سخت‌افزاری یا به عنوان تجهیز مجازی برای نظارت بر محیط‌های ماشین مجازی در دسترس هستند. همچنین مناسب محیط‌هایی است که یک راهکار مانیتورینگ با تدابیر امنیتی بیشتر نیاز دارد، و بهتر با مدل عملیاتی سازمان فناوری اطلاعات همخوانی دارد.

جدول زیر مزایای Cisco Secure Network Analytics Virtual Flow Sensor را نشان می‌دهد.

مزایاتوضیحات
Layer 7 application visibility با جمع‌آوری اطلاعات برنامه، visibility واقعی لایه ۷ (لایه Application) را فراهم می‌کند.
Packet-level performance and analysis

با جمع‌آوری اطلاعات برنامه، visibility واقعی لایه ۷ (لایه Application) را فراهم می‌کند. این شامل ویژگی‌های داده مانند RTT، SRT، و ارسال مجدد است.

هشدار در مورد ناهنجاری های شبکه

Alerts on network anomalies

تله‌متری اضافی از Flow Sensor، مانند اطلاعات URL برای ترافیک وب و جزئیات TCP Flag، به تولید آلارم‌هایی هوشمند کمک می‌کند تا متخصصان امنیت بتوانند سریعاً اقدام کنند و آسیب را کاهش دهند.

هزینه‌های پایین‌تر

Lower costs

با شناسایی و جداسازی علت اصلی یک موضوع یا اتفاق در عرض چند ثانیه، کارایی عملیاتی را افزایش داده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

انتخاب روش‌های تحویل 

Choice of delivery methods

شما می توانید نسخه Appliance را سفارش دهید، دستگاهی مقیاس پذیر که برای هر سازمان اندازه‌ای مناسب است. یا می توانید نسخه مجازی را سفارش دهید که برای انجام همان عملکرد نسخه Appliance طراحی شده است، اما در محیط VMware یا KVM Hypervisor.

شما می توانید نسخه Cisco Secure Network Analytics Virtual Flow Sensor 7.4.2 (یا همان Cisco Stealthwatch) را از این صفحه دانلود کرده و از این پلتفرم امنیتی به منظور ارتقای سطح امنیت شبکه‌های تجاری و سازمانی خود استفاده کنید. جهت دانلود این پلتفرم باید ابتدا عضو سایت شوید.

راه اندازی پلتفرم امنیتی Cisco Secure Network Analytics Virtual Flow Sensor 7.4.2 نیاز به لایسنس دارد و می‌توانید برای خرید لایسنس این پلتفرم با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع بیشتر از راهکار سیسکو Stealthwatch، شما می‌توانید کاتالوگ Cisco Stealthwatch را از اینجا مشاهده و  مطالعه فرمایید.

دانلودها

منابع

محتواهای مرتبط

نظرات کاربران:

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved