4/1

323
0

دانلود Cisco Secure Network Analytics Virtual Manager 7.4.2

آخرین بروزرسانی: دوشنبه 15 آبان 1402

دانلود آخرین نسخه Cisco Secure Network Analytics Virtual Manager 7.4.2 (سیسکو Stealthwatch) در این محتوا ارائه گردیده است.manager به سرعت تهدیدهای امنیتی را شناسایی و اولویت‌بندی می‌کند. manager یکی از ماژ‌ول‌های راهکار Cisco Secure Network Analytics می‌باشد که داشبورد مدیریتی این راهکار را برای کاربران فراهم می‌نماید.

پارت نامبر فوق لایسنس های پایه را شامل میشود برای جزئیات لایسنس های دیگر اینجا را مطالعه کنید

رایگان

دانلود Cisco Secure Network Analytics Virtual Manager 7.4.2 (یا همان Cisco Stealthwatch)

Secure Network Analytics Manager، آنالیزها را از حداکثر 25تا Flow Collectorها، Cisco Secure Network Access (Cisco ISE سابق) و سایر منابع، جمع‌آوری و سازماندهی و ارائه می‌کند.

Cisco Secure Network Analytics Virtual Manager از نمایش‌های گرافیکی ترافیک شبکه، اطلاعات هویتی، گزارش‌های خلاصه سفارشی و امنیت یکپارچه و اطلاعات شبکه برای تجزیه و تحلیل جامع استفاده می‌کند.

ظرفیت Manager، حجم داده‌های تله‌متری (telemetry) که می‌توانند آنالیز و ارائه شوند و همچنین تعداد Flow Collector‌هایی که مستقر می‌شوند را تعیین می‌کند. manager به عنوان یک ابزار سخت‌افزاری یا یک ماشین مجازی در دسترس است. 

جدول زیر مزایای Cisco Secure Network Analytics Virtual Manager را فهرست می‌کند.

مزایاتوضیحات
Real-time, up-to-the- minute data

جریان داده (data flow) را برای نظارت بر ترافیک در صدها بخش شبکه به طور همزمان ارائه می‌دهد تا بتوانید رفتار مشکوک شبکه را تشخیص دهید. این قابلیت به ویژه در سطح سازمانی ارزشمند است.

قابلیت شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدات امنیتی

Capability to detect and prioritize security

 threats

به سرعت تهدیدهای امنیتی را شناسایی و اولویت‌بندی می‌کند، سوء استفاده از شبکه و عملکرد کمتر از حد مطلوب را مشخص می‌کند و پاسخ رویداد را در سراسر سازمان مدیریت می‌کند، همه از یک مرکز کنترل واحد.

مدیریت applianceها

Management of appliances

ابزارهای Cisco Network Analytics، از جمله Flow Collector، Flow Sensor و UDP Director را پیکربندی، هماهنگ و مدیریت می کند.

استفاده از انواع مختلف داد‌ه‌های جریان

Use of multiple types of flow data

انواع مختلفی از داده‌های جریان، از جمله NetFlow، IPFIX و sFlow را مصرف می کند. نتیجه: حفاظت از شبکه مقرون به صرفه و مبتنی بر رفتار.

مقیاس‌پذیری

Scalability

حتی از بزرگترین نیازهای شبکه پشتیبانی می‌کند. در محیط‌های بسیار پرسرعت عملکرد خوبی دارد و می‌تواند از هر قسمتی از شبکه که قابل دسترس است (دسترسی از طریق IP)، صرف نظر از اندازه، محافظت کند.

مسیرهای حسابرسی برای تراکنش‌های شبکه

Audit trails for network transactions

یک دنباله حسابرسی کامل از تمام تراکنش‌های شبکه برای تحقیقات forensic موثرتر ارائه می‌دهد.
Real-time, customizable relational flow maps

نماهای گرافیکی از وضعیت فعلی ترافیک سازمان را ارائه می‌دهد. مدیران به راحتی می‌توانند نقشه‌های شبکه خود را بر اساس هر معیاری مانند مکان، عملکرد یا محیط مجازی بسازند. با ایجاد ارتباط بین دو گروه از هاست‌ها، اپراتورها می‌توانند به سرعت ترافیک بین آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنند. سپس، به سادگی با انتخاب یک نقطه داده مورد نظر، آن‌ها می‌توانند بینش و آگاهی عمیق‌تری نسبت به آنچه در هر نقطه از زمان اتفاق می‌افتد، به دست آورند.

گزینه‌های تحویل انعطاف‌پذیر

Flexible delivery options

شما می‌توانید Physical Appliance را سفارش دهید، دستگاهی مقیاس‌پذیر که برای هر سازمان با هر اندازه‌ای مناسب است. 

یا می‌توانید نسخه مجازی را سفارش دهید که برای انجام همان عملکردهای نسخه appliance طراحی شده است، اما در محیط VMware یا KVM Hypervisor.

شما می‌توانید نسخه Cisco Secure Network Analytics Virtual Manager 7.4.2 (یا همان Cisco Stealthwatch) را از این صفحه دانلود کرده و از این پلتفرم امنیتی به منظور ارتقای سطح امنیت شبکه‌های تجاری و سازمانی خود و مدیریت آن استفاده کنید. جهت دانلود این پلتفرم باید ابتدا عضو سایت شوید.

راه‌اندازی پلتفرم امنیتی Cisco Secure Network Analytics Virtual Manager نیاز به لایسنس دارد و میتوانید برای خرید لایسنس این پلتفرم با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع بیشتر از راهکار سیسکو Stealthwatch، شما می‌توانید کاتالوگ Cisco Stealthwatch را از اینجا مشاهده و  مطالعه فرمایید.

دانلودها

منابع

محتواهای مرتبط

نظرات کاربران:

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved