4/1

672

ضمانت اصالت کالا

آخرین بروزرسانی: شنبه 27 شهریور 1400

افق داده‌ها ایرانیان به عنوان یکی از رسالت‌های اصلی و اساسی خود تضمین می‌کند که کلیه تجهیزات و محصولات برندهای معتبر شبکه را با ضمانت اصل بودن و تهیه شده از نمایندگی‌های رسمی این برندها در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

 

 

ضمانت اصالت کالا و تجهیزات افق داده‌ها ایرانیان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران تجهیزات شبکه، کسب اطمینان خاطر از اصل بودن تجهیزاتی است که ارکان اصلی و تشکیل دهنده شبکه سازمانی شما خواهند بود. افق داده‌ها ایرانیان به عنوان یکی از رسالت‌های اصلی و اساسی خود تضمین می‌کند که کلیه تجهیزات و محصولات برندهای معتبر شبکه را با ضمانت اصل بودن و تهیه شده از نمایندگی‌های رسمی این برندها در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد. چرخه ارائه کالای اصل و تضمین شده به مشتریان گرامی تحت نظارت مستقیم شرکت مهندسی افق داده ایرانیان قرار دارد و روند تشخیص کالای اصل از کالای غیر اصل دارای گام‌هایی است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

 

 

 

 

گام نخست: خرید از معتبرترین منابع

نخستین گام در چرخه فرایند خرید تجهیزات و محصولات شبکه، شناخت مناسب‌ترین منبع برای تهیه آن‌هاست. شناسایی دقیق این منابع از سوی مشتریان گرامی و ایجاد حس امنیت و اطمینان خاطر برای آن‌ها، مهم‌ترین تضمین شرکت مهندسی افق داده‌ها ایرانیان در این فرایند خواهد بود. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که کلیه تجهیزات و محصولات ارائه شده در فروشگاه افق داده‌ها ایرانیان دارای اصالت تمام و کمال بوده و از منابعی معتبر و شناخته شده تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در این مرحله، علاوه بر تضمین خرید تجهیزات و محصولات از منابع معتبر و شناخته شده جهانی، تطابق کامل تجهیزات ارائه شده با آنچه هنگام خرید در سایت افق داده‌ها ایرانیان مشاهده فرموده‌اید را نیز تضمین می‌نماییم.

 

 

 

 

گام دوم: آزمایش تشخیص اصالت کالا

یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز تجهیزات و محصولات ارائه شده از سوی شرکت افق داده‌ها ایرانیان در مقایسه با نمونه‌های مشابه داخلی، انجام آزمایش‌های گوناگون جهت تشخیص اصالت کالاها می‌باشد. این آزمایش‌ها که به صورت کاملاً بومی توسط متخصصان مجرب ایرانی در مجهزترین آزمایشگاه‌های داخل کشور و تحت نظارت شرکت افق داده‌ها ایرانیان صورت می‌گیرد، این اطمینان خاطر را به شما مشتریان گرامی خواهد داد که کلیه تجهیزات و محصولات خریداری شده به طور کامل مورد آزمایش‌های متعدد قرار گرفته و اصالت آن‌ها چه از نظر فیزیک ظاهری و چه از نظر قطعات بکار رفته تضمین شده است. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که کلیه تجهیزات و محصولات ارائه شده از سوی شرکت مهندسی افق داده‌ها ایرانیان به هیچ عنوان غیر اصل، کارکرده، مخدوش و یا مواردی از این دست نخواهند بود، چرا که سنجش اصالت کالا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراحل ضمانت اصالت کالاهای افق داده‌ها ایرانیان است.

 

 

 

 

گام سوم: برگزاری دوره‌های آموزشی شناسایی و تشخیص اصالت کالا

افق داده‌ها ایرانیان با رویکرد بالا بردن ضریب امنیت و اطمینان خاطر مشتریان گرامی در راستای ضمانت اصالت کالا، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای خریداران گرامی جهت تشخیص و شناسایی کالاها می‌کند. هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، ایجاد حس امنیت و اطمینان خاطر از طریق خودکفایی مشتریان گرامی در شناسایی و تشخیص کالاهای مختلف و سنجش اصالت آن‌ها می‌باشد و روند آن تحت نظارت کامل شرکت افق داده‌ها ایرانیان است. کارشناسان باتجربه افق داده‌ها ایرانیان با به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات خود در زمینه شناخت تجهیزات و کالاهای اصل و معتبر با کارشناسان سازمان شما، با ایجاد یک تعامل دو طرفه، شما را به سوی خریدهای مطمئن تجهیزات شبکه هدایت و همراهی خواهند کرد. شرکت افق داده‌ها ایرانیان در این دوره‌های آموزشی روش‌های شناسایی و تشخیص کالا و تجهیزات اصل و بررسی علائم و نشان‌های ضمانت کننده اصالت کالا و به طور کل تمام آنچه برای خرید مطمئن و بالا بردن اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی به هنگام خرید مورد نیاز باشد را به شما آموزش خواهند داد.

 

 

 

 

 

گام چهارم: همکاری با نمایندگان رسمی برندهای معتبر

شرکت مهندسی افق داده‌ها ایرانیان ضمن همکاری ویژه با نمایندگان رسمی برندهای معتبر و شناخته شده جهانی مانند سیسکو (Cisco) در منطقه، با هدف تهیه محصولات و تجهیزات از معتبرترین منابع و کاهش ریسک‌های مرتبط با تحریم‌ها، این اطمینان خاطر را به شما خریداران گرامی می‌دهد که کلیه تجهیزات ارائه شده از نمایندگی‌های معتبر و رسمی تهیه و به دست شما عزیزان خواهد رسید. همچنین ایجاد و دریافت تسهیلات ویژه جهت دریافت هرچه سریع‌تر و راحت‌تر کالاها از مهم‌ترین وجوه تمایز همکاری شرکت افق داده‌ها ایرانیان با نمایندگی‌های رسمی برندهای معتبر جهانی نسبت به رقبای خود می‌باشد.

 

 

 

 

 

گام پنجم: بررسی اصالت کالا در سایت افق داده‌ها ایرانیان

فرایند بررسی اصالت کالاها و تجهیزات ارائه شده توسط شرکت افق داده‌ها ایرانیان تنها محدود به موارد ذکر شده نخواهد بود و شما خریداران گرامی می‌توانید ضمن بررسی نتایج سنجش و آزمایش‌های صورت گرفته در مراحل پیشین و بررسی کلیه نشان‌ها و علائم تضمین کننده اصالت کالا مانند هولوگرام و ضمانتنامه، با مراجعه به وبسایت این شرکت که دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و مورد تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد، و با ورود به پورتال ویژه‌ای که به شما اختصاص داده شده است اصالت کالای خریداری شده را با درج یا اسکن بارکد و پارت نامبر مورد بررسی نهایی قرار دهید. ارائه چنین خدماتی از سوی شرکت مهندسی افق داده‌ها ایرانیان با هدف بالا بردن ضریب اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی در رابطه با ضمانت اصالت کالاهای ارائه شده توسط این شرکت صورت می‌پذیرد و ما مفتخریم که در این مسیر همراه شما عزیزان هستیم.

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved