4/1

132

نمایش یافته‌های برتر فناوری در تحول دیجیتال توسط شرکت سیسکو

آخرین بروزرسانی: یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

شرکت سیسکو پیش از کنفرانس فناوری LEAP 2023، یافته‌هایی را در خصوص رویدادهای فناورانه‌ ارائه کرده است که به کسب‌وکارها کمک خواهد کرد تا از تحول دیجیتال نهایت استفاده را ببرند. این شرکت امنیت، کار ترکیبی، معماری ابری چندگانه و پایداری را موضوعات مهمی در سال 2023 می‌داند که همگی به کمک ارتباطات و نسل بعدی شبکه‌ها راه‌اندازی می‌شوند.

نویسنده: نگار مهرنیا
مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

شرکت سیسکو پیش از کنفرانس LEAP 2023، یافته‌های برتر فناوری در تحول دیجیتال را به نمایش می‌گذارد.

شرکت سیسکو پیش از کنفرانس فناوری LEAP 2023 در شهر ریاض عربستان، یافته‌هایی را در خصوص رویدادهای فناورانه‌ ارائه کرده است که به کسب‌وکارهای منطقه کمک خواهد کرد تا از تحول دیجیتال نهایت استفاده را ببرند. این شرکت، امنیت، کار ترکیبی، معماری ابری چندگانه و پایداری را موضوعات مهمی در سال 2023 می‌داند که همگی به کمک ارتباطات و نسل بعدی شبکه‌ها راه‌اندازی می‌شوند.

بازدیدکنندگان کنفرانس LEAP در غرفه‌ی شرکت سیسکو، تحت عنوان «ایجاد یک جهان متصل و پایدار»، از رویدادها و جدیدترین فناوری‌های زیر مطلع خواهند شد که برای تسریع برنامه‌های مشتریان خصوصی و عمومی و به منظور داشتن آینده‌ی دیجیتال و سبز طراحی شده‌اند:

آینده کاری

آینده‌ی کاری از نوع ترکیبی است و تجربیات عادلانه و فراگیرتری را ممکن می‌سازد که منجر به افزایش نیروی کاری شادتر و مولدتر خواهد شد. در سال 2023 نیز شاهد استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) و هوش مصنوعی/یادگیری ماشین در راهکارهای مشارکتی و تقویت کار ترکیبی، به روش‌های جدید و نوآورانه خواهیم بود.

تاب آوری امنیتی

دیجیتال‌سازی باعث ایجاد فرصت‌های بیشماری می‌شود، اما با این وجود، تهدیدات سایبری زیادی در تمامی سطوح سازمان‌ها نیز وجود دارد. مجرمان رایانه‌ای به مهارت‌های بالایی دست یافته و ابزارهای در دسترس آنها نیز تکامل یافته است. در سال 2023 و با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحول آتی در حوزه‌ی امنیت شامل تشخیص ناهنجاری و الگوهای رفتاری خواهد بود. در سیسکو، در سرتاسر گستره‌ی وسیع مجموعه‌ی محصولات، از شبکه‌سازی گرفته تا فصای ابری، امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است. این شرکت با نظارت بر نقاط انتهایی شبکه، می‌تواند افراد و دستگاه‌های مختلف را در همه‌جا و به طور امن به برنامه‌ها و اطلاعات هرجایی متصل کند.

تسهیل و خودکارسازی زیرساخت‌ها

در سال 2023، شبکه‌ی ارتباطی با افزایش قابلیت‌ها به منظور پیش‌بینی مسائل و مشکلات احتمالی و ارائه‌ی راه‌حل‌ها، بیشتر بر روی تجربه متمرکز خواهد بود. شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای به تکنولوژی‌های پیش‌بینی کننده در پیشنهادهای خدمات نرم افزاری (SaaS) آسان و یکپارچه دسترسی خواهند داشت. این امر نشان‌دهنده‌ی این است که گام مهمی به سمت پیشرفت برداشته خواهد شد که در آن اتصال و ارتباط با کمک شبکه‌های خودترمیمی که می‌توانند یاد بگیرند، پیش‌بینی کنند و برنامه‌ریزی انجام دهند، راه‌اندازی خواهد شد. شبکه‌های پیش‌بینی کننده به کمک همان تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده‌ای که از هزاران منبع دوری سنجی (تله متری) جمع‌آوری شده‌اند، راه‌اندازی می‌شوند.

تسریع در رویدادها و تجارت ابری

در سال پیش‌رو، شاهد تغییر قابل توجهی در نحوه‌ی استفاده‌ی شرکت‌ها از معماری ابری چندگانه خواهیم بود. اگرچه 89 درصد شرکت‌ها به دلایل مختلفی (همچون ژئوپلیتیکی، فنی، تنوع ارائه‌دهندگان خدمات) از راهکار ابر چندگانه استفاده می‌کنند، اما مزایای آن با پیچیدگی و دشواری زیادی در اتصال، تأمین امنیت و نظارت بر محیط ابری چندگانه همراه است. ما شاهد پیشرفت به سمت چارچوب‌های جدید ابری چندگانه، به همراه سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های ابری خصوصی و پیشرفته‌تر هستیم که نوید بخش ایجاد یک مدل عملیاتی ابری چندگانه‌ی جدید است.

اینترنت برای آیندگان

تحول اقتصاد اینترنت برای اتصال و ارتباط میلیاردها کاربر جدید در جهان ضروری و مهم است. شرکت سیسکو به مدت چهار دهه است که جهان را به طور امن به اینترنت متصل کرده و تجربیات جالب توجهی را فراهم کرده است. امروزه برای ارائه‌ی فناوری 5G، اینترنت اشیاء و اینترنت برای فعالیت عموم مردم، این شرکت در حال تکامل در نحوه‌ی ساخت شبکه‌ها برای به حداکثر رساندن سرعت عملیاتی و ارزیابی آتی زیرساخت‌ها است.

پایداری و رسیدن به صفر خالص

استاندارد صفر خالص(حذف آلاینده های گرم کننده زمین) با پیشرفت‌ها در طراحی تأمین برق بر بستر شبکه (PoE) و طراحی سخت‌افزار برای تبدیل مراکز داده به آینده‌ای پایدارتر، استانداردهای مشترکی را ایجاد خواهد کرد تا به آینده‌ی پایداری دست پیدا کند. شبکه‌سازی و APIها در مدیریت پلتفرم مراکز داده با هدف نظارت، ردیابی و تغییر استفاده از انرژی پیشرفته‌تر خواهد شد. نمایندگان و عرضه‌کنندگان IT و شرکای تجاری تجهیزاتی، بر استفاده‌ی مجدد از سخت‌افزار (به شکل چرخه ای) تأکید دارند.

ریم اسد معاون مدیر شرکت سیسکو در خاورمیانه و آفریقا، با اشاره به حضور این شرکت در کنفرانس LEAP گفت: «عربستان سعودی با اقتصاد متنوع و در حال توسعه‌ی خود به دنبال دیجیتال‌سازی و ایفای نقش کلیدی است. بیش از 25 سال است که شرکت سیسکو از طریق طرح‌هایی همچون راهبرد شتاب دیجیتالی کشور (CDA) و آکادمی شبکه‌سازی سیسکو با این کشور در مسیر نوآوری در حال همکاری است. با ادامه‌ی کمک ما به این کشور در تحقق چشم‌انداز 2030، کنفرانس LEAP یک سکوی مهم برای سیسکو به شمار می‌رود تا امکانات و ظرفیت‌های آینده‌ی دیجیتال و سبز را به معرض نمایش بگذارد.»

بازدیدکنندگان کنفرانس LEAP از طریق برنامه شتاب دیجیتالی کشوری (CDA) شرکت سیسکو که از سال 2016 در عربستان سعودی در حال اجرا است، از دستاوردهای شرکت سیسکو برای حمایت از دوره‌ی گذار این کشور به سوی اقتصاد دیجیتال مطلع خواهند شد. برنامه یا راهبرد شتاب دیجیتالی کشور (CDA)، یک مشارکت بلند مدت و جهانی شرکت سیسکو با مدیران کشوری، صنایع و جامعه علمی است تا در برنامه‌های راهبردی که با برنامه‌های ملی دیجیتال‌سازی همسو هستند، سرمایه‌گذاری فعالی داشته باشند.

سلمان فقیه، مدیر ارشد اجرایی شعبه عربستان سعودی سیسکو گفت: «از زمان حضور ما در بازار عربستان از سال 1997، سیسکو تخصص و فناوری خود را برای تاثیرگذاری مثبت بر رشد اقتصادی، ایجاد شغل و توسعه‌ی مهارت‌ها به اشتراک گذاشته است. امسال در کنفرانس LEAP، نه تنها از فناوری‌های دیجیتال نوآورانه‌ی خود رونمایی می‌کنیم، بلکه بر تعهد خود در ایجاد نوآوری و رشد فضای فناوری در کشور تاکید داریم. به علاوه، بیست و پنجمین سالگرد جهانی آکادمی شبکه‌سازی سیسکو را جشن خواهیم گرفت و کارآمدی خود را در عربستان سعودی نیز به نمایش خواهیم گذاشت. این آکادمی تا به امروز، بیش از 274500 دانش‌پژوه را در عربستان با مهارت‌های مورد نیاز در حوزه‌ی فناوری اطلاعات آموزش داده و آنها را برای بازار کار در آینده آماده کرده است.»

سیسکو در کنفرانس LEAP در کنار شرکای خود، از جمله حامی اصلی، BTC Networks  و همچنین حامیان طلایی، Crystal Networks و GEER ICT، جدیدترین نوآوری‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، نمایندگان فروش سیسکو و شرکای داخلی نیز راهکارهای مفید و سرتاسری را ارائه خواهند کرد که به صورت یکپارچه با فناوری‌های سیسکو ادغام می‌شوند.

منابع

محتواهای مرتبط

نظرات کاربران:

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved