4/1

674

چرا از افق داده‌ها ایرانیان خرید کنیم؟

آخرین بروزرسانی: شنبه 27 شهریور 1400

سیاست‌های فروش تجهیزات و محصولات شبکه از سوی افق داده‌ها ایرانیان به گونه‌ای تبیین شده تا ضمن ایجاد وجوه تمایز در تأمین منافع و نیازمندی‌های مشتریان، رضایتمندی و امنیت خاطر خریداران که عمدتاً سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی هستند را نیز با ارائه بروزترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات شبکه و زیرساخت از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برندهای دنیا فراهم نماییم.

 

چرا از افق داده‌ها ایرانیان خرید کنیم؟

شرکت مهندسی افق داده‌ها ایرانیان با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و مستمر در زمینه ارائه راهکارها و تجهیزات شبکه و خدماتی نظیر مشاوره، آموزش، اجرا و پشتیبانی، نامی آشنا و شناخته شده در عرصه زیرساخت و حوزه شبکه می‌باشد. ما در طول سال‌ها فعالیت تخصصی و اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های مختلف بر مبنای دانش بروز متخصصان و کارشناسان خبره خود تلاش کرده‌ایم در تمامی زمینه‌ها از جمله فروش تجهیزات و کالاهای اساسی شبکه نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تخصصی شبکه و زیرساخت حضور مستمر و موثر داشته باشیم. در همین راستا، سیاست‌های فروش تجهیزات و محصولات شبکه از سوی افق داده‌ها ایرانیان به گونه‌ای تبیین شده تا ضمن ایجاد وجوه تمایز در تأمین منافع و نیازمندی‌های مشتریان، رضایتمندی و امنیت خاطر خریداران که عمدتاً سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی هستند را نیز با ارائه بروزترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات شبکه و زیرساخت از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برندهای دنیا فراهم نماییم. در ادامه به بررسی وجوه تمایز و دلایل برتری افق داده‌ها ایرانیان در زمینه ارائه تجهیزات و کالاهای شبکه و زیرساخت نسبت به رقبا خواهیم پرداخت و شما را در مسیر خریدی امن و مطمئن همراهی خواهیم نمود.

گارانتی یک ساله معتبر 

برای بسیاری از خریداران، به ویژه خریداران تجهیزات شبکه و زیرساخت که معمولاً هزینه‌های قابل توجهی برای پیاده‌سازی شبکه مطلوب سازمان خود پرداخت می‌کنند، گارانتی و ضمانتنامه معتبر و مدت‌دار بسیار حائز اهمیت است. ما نیز به روشنی از اهمیت بالای این موضوع آگاه هستیم و به همین منظور کلیه تجهیزات و کالاهای شبکه و زیرساخت را با گارانتی یک ساله (به مدت 12 ماه) به مشتریان ضوابط اتفاده و برخورداری از این گارانتی علاوه بر درج بر روی کلیه کالاها و محصولات ارائه شده در فروشگاه افق داده‌ها گرامی ارائه می‌نماییم. این گارانتی که از تاریخ خرید برای مشتریان فعال خواهد شد، از سوی کلیه نمایندگی‌های شرکت مهندسی افق داده‌ها ایرانیان در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده و اعتبار دارد. شرایط و ایرانیان، از سوی کارشناسان واحد فروش این شرکت نیز به صورت رایگان از طریق مشاوره آنلاین، تلفنی و یا حضوری برای مشتریان گرامی تشریح و رفع ابهام خواهد شد. به موجب دارا بودن این گارانتی، کلیه تجهیزات شبکه و محصولات افق داده‌ها ایرانیان دارای ضمانت تعویض، تعمیر و یا پشتیبانی مطابق شرایط و ضوابط درج شده در ضمانتنامه یک ساله خواهد بود. هدف از ارائه این گارانتی ویژه، ایجاد حس امنیت و اطمینان خاطر در مشتریان گرامی و ارتقا سطح رضایتمندی آن‌ها در فرایند خرید از فروشگاه افق داده‌ها ایرانیان است.

 

 

                                                                                                                          

تیم فنی متشکل از حرفه‌ای‌ترین کارشناسان IT

افق داده‌ها ایرانیان مفتخر به داشتن یکی از قوی‌ترین، کارآمدترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های فنی حال حاضر کشور است که با تجربه بیش از یک دهه مشاوره، نظارت، اجرا و پشتیبانی در پیاده‌سازی ده‌ها پروژه بزرگ و کلان کشوری و همکاری با بزرگ‌ترین سازمان‌ها و ارگان‌ها در حوزه شبکه و زیرساخت حضور فعال، موفق و مستمر داشته است. به موجب برخورداری از چنین تیم فنی حرفه‌ای و کارآمدی که دانش بروز و تسلط بر تازه‌ترین راهکارهای دنیای شبکه را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است، به شما مشتریان گرامی این اطمینان خاطر را می‌دهیم که تمامی تجهیزات و محصولات افق داده‌ها ایرانیان در نوع خود از آخرین و بروزترین استانداردها و متدولوژی‌ها بهره‌مند هستند و تحت نظارت مستقیم کارشناسان و متخصصان فنی این شرکت و پس از بررسی نیازمندی‌های سازمانی‌تان به شما ارائه خواهند شد. همچنین ما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که کارشناسان فنی و متخصصان افق داده‌ها ایرانیان با رویکردی متعهدانه و دانش بنیان در مسیر پیاده‌سازی زیرساخت و راه‌اندازی کامل شبکه شما عزیزان، با ارائه خدماتی نظیر مشاوره، نظارت، اجرا و ارزیابی همراهتان خواهند بود.

 

 

 

تضمین اصالت کالا

افق داده‌ها ایرانیان به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خود، به شما مشتریان گرامی این تضمین را می‌دهد که کلیه کالاها و تجهیزات شبکه ارائه شده از سوی این شرکت دارای ضمانت اصالت بوده و این اصالت کالا از طرق مختلف هم پیش از ارائه کالا به مشتریان مورد سنجش و ارزیابی واقع شده و هم پس از خرید توسط خود مشتری قابلیت سنجش و اعتبارسنجی خواهد داشت. با توجه به همکاری افق داده‌ها ایرانیان با نمایندگان رسمی و قانونی معتبرترین برندهای دنیای شبکه و زیرساخت مانند نمایندگان شرکت سیسکو (Cisco)، کلیه کالاها و محصولات ارائه شده از سوی این شرکت از معتبرترین منابع و برندهای حال حاضر دنیا تهیه می‌شود و پس از ورود در بروزترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های کشور توسط متخصصان و کارشناسان خبره در این زمینه و تحت نظارت مستقیم افق داده‌ها ایرانیان مورد سنجش و اعتبارسنجی اصالت کالا قرار می‌گیرند. علاوه بر تضمین اصالت کالا توسط افق داده‌ها ایرانیان، کارشناسان این شرکت با برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی شما را با روش‌های شناسایی و سنجش اصالت کالاهای خریداری شده آشنا خواهند نمود. همچنین با اختصاص یک پورتال ویژه به شما مشتریان گرامی، امکاناتی نظیر اعتبارسنجی اصالت کالاهای خریداری شده در وبسایت افق داده‌ها ایرانیان که دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و مورد تأیید وزارت صمت می‌باشد فراهم خواهد بود.

 

 

 

پورتال اختصاصی مشتریان و سرویس‌های ویژه

 

ما با هدف تسهیل ارائه خدمات و سرویس‌های ویژه برای شما مشتریان گرامی پورتالی اختصاصی همراه با امکانات متعدد در نظر گرفته‌ایم تا ضمن ارتقا سطح رضایتمندی شما عزیزان بتوانیم در پاسخگویی به کلیه نیازمندی‌ها و مشکلات احتمالی یار و همراهتان باشیم. کارشناسان واحد فروش شرکت افق داده‌ها ایرانیان به محض ثبت نام شما در سایت این شرکت و اقدام به نخستین خرید، پورتالی با تعریف سطوح دسترسی ویژه به شما اختصاص خواهند داد که به موجب برخورداری از این پورتال قادر خواهید بود در هر لحظه از شبانه‌روز از سیستم هوشمند تیکت‌گذاری آن استفاده کرده و نیازمندی‌ها و درخواست‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ارائه سرویس‌های ویژه مختص مشتریان افق داده‌ها ایرانیان از دیگر امکانات پورتال اختصاصی در نظر گرفته شده برای شما مشتریان و خریداران گرامی می‌باشد. ارائه چنین امکاناتی به مشتریان که با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات و تسریع رفع نیازهای آنان همراه بوده، ضریب ارائه دقیق‌ترین و کارآمدترین راهکارها را نیز برای کارشناسان افق داده‌ها ایرانیان بالا می‌برد.

 

 

 

 

 

تأمین به موقع کالا از مجاری قانونی

شرکت افق داده‌ها ایرانیان با بیش از یک دهه فعالیت موفق و مستمر در حوزه ارائه خدمات و تجهیزات شبکه، به عنوان یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه، کلیه کالاها و تجهیزات مورد نیاز مشتریان را از مجاری قانونی و تحت نظارت مستقیم وزارت بازرگانی به دست آنان رسانده و در این مسیر از لحظه نخست خرید تا زمان تحویل کالا و تجهیزات به خریداران همراه آنان بوده تا یک خرید امن و مطمئن را تجربه نمایید. تأمین به موقع و زمانبندی دقیق ارائه کالا به مشتریان از دیگر وجوه تمایز شرکت افق داده‌ها ایرانیان در زمینه ارائه کالاها و تجهیزات شبکه می‌باشد. ما با شناخت دقیق نیازهای مشتریان حوزه شبکه و زیرساخت بر این باور هستیم که تأمین به موقع و سریع کالا مطابق با خواست مشتری از طرق قانونی یکی از شروط اصلی و اساسی ایجاد رابطه تعاملی سازنده میان افق داده‌ها ایرانیان و مشتریان گرامی و افزایش اطمینان خاطر آنان است.

 

 

 

 

 

تنوع و بروز بودن کالاها

ما برای کلیه نیازها و مطابق با خواسته‌های شما کالا و تجهیزات بروز، باکیفیت و اصل را تأمین خواهیم کرد. تنوع کالاها و تجهیزات ارائه شده از سوی شرکت افق داده‌ها ایرانیان به گونه‌ایست که کارشناسان ما پس از دریافت لیست نیازمندی‌های شما، بسته به آنچه مناسب پیاده‌سازی اهداف شما باشد اقدام به تأمین کالاها و تجهیزات مورد نیاز برای شبکه و زیرساخت شما خواهند نمود.

 

 

 

 

رعایت حداقل هزینه به منظور حفظ رضایت مشتری

ارائه خدمات پس از فروش از سوی شرکت افق داده‌ها ایرانیان به مشتریان و خریداران گرامی، یکی از اصول مهم در حفظ رضایت مشتریان این شرکت است. ما با هدف افزایش سطح رضایتمندی شما عزیزان، حتی پس از خرید کالا و تجهیزات نیز یار و همراه شما خواهیم بود. کارشناسان واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت افق داده‌ها ایرانیان پس از خرید هرگونه کالا و تجهیزات با هدف افزایش سطح رضایتمندی و تکریم مشتریان گرامی در مسیر دریافت باکیفیت‌ترین و مستمرترین خدمات پس از فروش با صرف حداقل هزینه‌ها همراه شما عزیزان خواهند بود.

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved